Sabtu, 21 April 2012

Rasa



Saya DIAM bukan bermakna saya tak boleh lawan cakap awak

Saya SENYUM bukan bermakna saya rela dimaki, dicaci oleh awak

Saya TUNDUK bukan bermakna saya kalah

Saya DIAM kerana saya tidak mahu menyakiti awak

seperti awak menyakiti saya

Saya SENYUM kerana saya sentiasa ingat nasihat mama

supaya jangan tinggikan suara pada insan lain

Saya TUNDUK kerana saya yakin bahawa Allah sentiasa 

bersama dengan saya.

HAKIKATNYA.....

Saya juga seorang wanita, sama seperti awak, punyai hati dan perasaan.

Saya MAAFKAN segala kata-kata kesat, cacian dan makian awk terhadap saya

selama ini.

Saya MAAFKAN segala perbuatan kejam awak terhadap saya selama ini..

Saya MAAFKAN semua tindakan awak yang terlalu

menyakitkan hati dan memalukan saya selama ini..

NAMUN.....

Saya juga mungkin pernah menyakiti awak tanpa saya sedari

Maafkan saya,

Maafkan semua keterlanjuran saya,

TAK MUNGKIN

untuk saya dan awak menjadi sahabat

namun cukup sekadar tidak membenci antara satu sama lain.



Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...