Ahad, 7 April 2013

Owh Monday

Assalamualaikum

Hye. Selamat Tengahari semua. Sangat-sangat letih hari ni. Biasa lah hari Isnin kan, 
Mood nak bekerja kurang di tambah dengan kerja-kerja yang tertangguh pada minggu lepas 
yang terpaksa difowardkan segera.
Laporan Suku Tahun adalah perkara yang paling menakutkan dalam hidup, 
First time nak kena buat. walaupun tugas aku cuma nak compile, edit ejaan & bahasa. 
Nampak senang kan. Tapi sangat berisiko kot, 
takut jugak aku terlepas pandang ejaan yang salah, tersalah masukkan maklumat, tersalah bahasa. 
Walaupun aku da double3x check banyak kali, hati aku tetap was-was kot. 
Harap-harap bos tak bertukar jadi singa dan makan aku hidup-hidup la hari ni.
Amin....... 

Oh ya Nasi lemak kerang yang menjadi idaman pada waktu pagi tadi amat menghampakan.
Itu dinamakan tidak ade rezeki, walaupun nasi tersebut di depan mata
Sob3x..sedey.....

Abangku yang tengah excited nak melangsungkan pertunangannya. Alhamdulillah berkat doa acik di Mekah, akhirnya pertunangan mereka diterima baik oleh kedua-dua belah pihak. Amin. 
Semoga dia akan menjadi seorang yang lebih bertanggungjawab selepas ni.

Love
Cik DHHassan

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...