Khamis, 12 September 2013

A L B U M T U N A N G

Assalamualaikum

Finally album tunang da pon siap. Thanks to photographer Cumie Appleorange & Editor En. Nazmi yang telah banyak memberi sumbangan. Bertuah sungguh dapat kawan-kawan photographer ni. 


TRIVIA PHOTOGRAPHER
Actually, aku da booking Cumie 3 bulan sebelum majlis, tapi last minute kamera dia merajuk. 
Bayangkan perasaan aku masa tu, dengan sibuk Kursus Induksinya, memang sangat stress. Nasib baik lah ada Nazmi. Pada mulanya nak minta dia shoot kan, tapi  dia pulak kena out station masa tu. So, dia cadangkan, Cumie  shoot guna kamera dia.

Terharu sangat-sangat tak tau nak cakap macamana.
 Cumie  sanggup balik dari jauh semata-mata nak shoot event aku. 
The whole day, dari Majlis Khatam Al-Quran, Engagement sampai lah Outdoor Pre Wedding.
Nazmie pulak sanggup bagi pinjam kamera , then tolong editkan gambar.

Thanks K A W A N..


Sebenarnya da lama aku dapat pic daripada Nazmi, tapi tak terlintas nak pergi print lagi. Sebab kononnya nak buat storybook. Nak beli software dan edit sendiri. Tapi bila dah ramai yang bertanya, so aku pun ubah fikiran dan buat sticky album. 

Tapi sempat lagi aku edit beberapa keping gambar guna photoscape.


Harga Album : RM 69.00
Harga Printed : RM 141.00 ( 2pcs 8R & 120pcs 4R )

Aku print kat Kedai Gambar di Subang Perdana. Mulanya macam was-was sikit sebab mahal kot sekeping 65 sen. Tapi bila dah tengok hasilnya, memang berbaloi lah aku bayar mahal sikit, sebab warna dia sangat cantik.



Kedai ni ada buat promotion :

(4R) 100pcs ke bawah : 70 sen
(4R) 200pcs ke bawah : 65 sen 
(4R) 500 ke bawah : 60 sen
8R : RM6 ( tapi dia bagi percuma 1 keping 8R)





3 ulasan:

Shafiee Aiman berkata...

I nak carik kedai ni bile gaji..teman i ohkey
*cikpah*

EZAN IDMA berkata...

nice one!

DHHassan berkata...

Cik Pah : Haha boleh, tapi album tu tak sure ade lagi ke tak. Sebab da tinggal dua je masa orang beli tu

Ezan Idma : thanks darlings

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...