Selasa, 24 September 2013

DIY Mirror

Assalamualaikum

Actually kat rumah banyak sangat cermin. Semuanya nak digantung, bukan apa, 
nak padatkan ruang, tak nak bagi nampak kosong sangat. Tapi cermin cermin ni kebanyakannya ada cacat cela, di situ dan di sini.

Ada yang bingkai dye da rosak, da serpih. Tak tau la sebab ape,
 mungkin masa sesi pindah randah dulu kot.

Nak buang sayang, so aku pon decide untuk touch up sikit cermin cermin ni. 
Aku decoratekan bunga yang tak berapa nak rose tu, 
then aku letakkan sedikit manik.
Tampal dan tutup semua cela celaan.

Tara. kan masih boleh diguna cermin tu.



Ops, sila abaikan pemandangan yang tak indah tersebut. 
Itu semua hantaran tunang kawan aku.


Nak tau tutorial buat bunga rose tersebut 


Aku guna bunga rose yang lebih masa aku buat guest book hari tu.


Selamat mencuba. xoxo

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...