Rabu, 18 September 2013

Trip To Nilai : Kedai Thank You

Assalamualaikum

Selalunya kalau nak shopping barang-barang untuk hantaran mesti ramai yang nak p ke Nilai. At First, aku macam pelik jugak lah, murah sangat ke barang kat sana? or cuma banyak choice je? Dulu aku pernah lah p ke Nilai, Rombongan Che Kiah, tapi tak da lah pulak p usha barang-barang hantaran.

Finally aku menjejakkan kaki sekali lagi ke Nilai, teman cik Haisah. Selepas habis bershopping bunga, kita orang sambung shopping barang-barang lain pulak. Gabus, bakul, lace dan yang sewaktu dengannya. Pusing punya pusing akhirnya kami jumpa kedai ''Thank You".

Harga barang-barang kat kedai ni boleh tahan lah murahnya (p/s : kalau nak dibandingkan dengan KL )

Macam barang-barang kat bawah ni..

Bakul : RM 12.90
Lace : RM 3.90 semeter
Renda : RM 2.00 semeter


Antara yang paling menarik perhatian aku adalah barang di bawah ni. Cantik kan.
 Harganya RM9.90. Tapi berbaloi lah dengan design yang cantik. Kalau nak buat decoration pon okeii kan.

  


Bakul kat bawah ni pulak harganya RM6.90. 
Gabus :  RM1.20
Lace : RM 1.50 semeter
Renda : RM 2.00 semeter



Gabus kat bawah ni kami beli dengan harga RM3.50. 


So sekarang aku agree, harga barang kat Nilai memang lebih rendah daripada tempat lain.
So kepada bride to be sekalian, buatlah pilihan yang tepat. 


Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...