Khamis, 24 Oktober 2013

Abadikan Nama version Tulisan Khat

Assalamualaikum

Cantik kan tulisan khat ni? Nak jugak? Pergi la MICCOS 2013.
Boleh tak nak promote. Tapi seriously sangat cantik tulisan khat ni. 
Semalam lepas habis handle Seminar, aku jalan-jalan dengan Puan Supik.. kat gerai IKS.
So kami terjumpa gerai tulisan khat ni.

So ape lagi, tak nak lepaskan peluang untuk abadikan nama kami.
Aku mintak tuan kedai tu buatkan nama aku & Sham. 
Siap request nak ade ekor2 lagi..
So inilah hasilnya. Sangat berpuas hati.

*lepas ni framekan...
Puas Sham bodek, suruh bagi dia tulisan khat ni... Jawapannya memang tak lah...
Tibe tibe aku kedekut hari ni. Hahah kalau bagi dia pon, dia simpan dalam almari je.
Baik aku frame n gantung kat rumah...


Harga tulisan ni RM3,RM5 & RM30..
Ikut saiz okay?

Oh ya korang ingat tak entry ni
Semalam aku ade jumpe satu gerai wakaf ni.. boleh beli senaskah Al-Quran
 dengan harga RM20 dan wakafkan.
Letak lah seberapa banyak nama yang korang nak..


Tak salah sekali sekala beramal untuk saham akhirat kan.



xoxo

4 ulasan:

EZAN IDMA berkata...

ehh kite pon ada cmni satu. kite buat dekat event buku hari tu. hehehee

DHHassan berkata...

owh really? cantik kan.. suka sangat.

♥ Mrs. Secretary ♥ (FARAH) berkata...

Cantik la.. kalau dekat nk jugak buat satu.. =D

DHHassan berkata...

huhu selalunya dye owg turun padang kalau ade event besar, mcm pesta buku pon ade jugak kadang kadang... 6t boley try survey kat mana mana ek.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...