Khamis, 5 Disember 2013

Pilih lagu untuk Wedding

Assalamualaikum

Impian wed aku yang seterusnya adalah, supaya dj memainkan lagu-lagu yang aku pilih sendiri, lagu yang  banyak memberi kenangan kepada kami sepanjang 4 tahun perkenalan. Dan disebabkan bos tak de hari ni, jadi aku pon tersangat lah bosan dan tak tahu nak buat ape...

So here it is....

Yang ni... full of memories

Something Bout Love ( Ringtone bila Sham kol aku )
 Someone Like You ( Ringtone bila aku kol Sham )
Dengarlah Bintang Hatiku ( Ringtone kami )
 Dia Aku dan Kamu ( Lagu aku bagi Sham )
Cinta Setengah Mati ( Lagu Sham bagi aku lepas kami tunang )
Buat Seorang Kekasih ( Lagu Sham bagi aku 2009 kot ...lupa hee )
Ku pilih hatimu ( Ringtone bila Sham text aku )
Jangan Pikirin Abang ( Ringtone Sham kol aku )


Yang ni lagu mengada-ngada, saja nak feeling lebih 

Tentang Rasa
Ketulusan Hati
Dua Insan 
Ombak Rindu
Muara Hati
Ruang Rindu
Thousand Years
Sayang 
Terlanjur Cinta 
Kau yang Terindah 
Matahari 
Kau Ilhamku
Hanya Kau Yang Mampu
Doa Buat Kekasih
Sembunyi
Andai Ku Bercinta Lagi
Separuh Aku
Penghujung Cintaku
Masihkah Kau Ingat
Aku Mahu Dia
For The Rest Of My Life
Berdua Bersatu
Kau Pelitaku
Tetap Menantimu
Permintaan Hati
Relakan Jiwa

Yang ni pulak aku google...

Sempurna
Kasih Suci
Iris
Bagaikan Bidadari
Lagu
Tuhan Jagakan Dia
Yang Terindah
Ku Pinang Kau dengan Bismillah
Cukup Indah
Kasih Kekasih
Tanpa
Ku Merindu
Kalis Rindu
Terukir di Bintang
Terima Kasih Cinta
Lagu Kita
Belaian Jiwa
Mencintaimu
Permata Untuk Isteriku... ( Ramai blogger suggest lagu ni kat blog )
Ketika Cinta Bertasbih
Tercipta Untukku
Kenangan Terindah

So ini je lah buat masa ni, kalau ade lagu yang korang rase best, mohon share okayy... Tenkiu...

x0x0





2 ulasan:

S. Faezah berkata...

tq..boleh simpan nnt utk majlis sy nnt :)

DHHassan berkata...

wc...jangan lupe jemput tau :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...