Ahad, 19 Januari 2014

Takwim Cuti 2014 : Horey List Cuti Kapit

Assalamualaikum

Setiap tahun Officemate aku akan buat takwim ni, untuk kemudahan dia merancang cuti. Dan kerja aku tiap tiap tahun, mintak dia emelkan takwim tu kat aku. Haha nampak tak aku sangat mengambil kesempatan. So, disebabkan rasa sedikit bersalah aku share ngan korang jugak lah takwin tu.


Okay ini takwin yang telah discan. Takwim sebenar dalam bentuk excell. Kalau korang nak takwim ni, korang tinggalkan emel korang okay, nanti aku emelkan. 

xoxo


Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...