Rabu, 5 Februari 2014

Progress : Isi Borang Kad kahwin Bercampur Air Mata

Assalamualaikum

Finally aku dah siap menghitung jumlah kad, banner dan paperbox yang akan di order, Alhamdulillah. Order form untuk kad pon dah siap fullfill tadi. Sebenarnya GER dah lama emelkan aku borang tu, punya lah seronok aku tangguh menangguh, at last tadi baru aku fullfill. Tu pon sebab ada app dengan GER Sabtu ni, kalau tak tak tau la bila aku isi. Tapi masa tengah fullfill tadi, tiba tiba perasaan touching yang mengada-ngada datang. Sebab ruangan untuk nama bapa terpaksa dikosongkan, dan yang menjemputnya hanya Mama dan seisi keluarga. Sedih sebenarnya, hidup tanpa kasih seorang bapa, tambahan pula bila dah dekat dengan hari bahagia kita kan. Apa pun aku tetap percaya dan yakin pada Qada' dan Qadar. Tak lama lagi pon aku akan dapat ayah mentua. In Sha Allah.

Few design yang dah sangat terbekenan di hati.





Moga arwah abah ditempatkan bersama orang yang soleh di Syurga Firdaus. Amin

x0x0

6 ulasan:

cik mah berkata...

Moga arwah abh awak tenang disana...mesti dia gembira sbb akn ada lelaki yg akn mnjg anknya...be strong k..

She's DHHassan berkata...

In Sha Allah, Amin... Thanks Cik Mah

Azhafizah Md Nor berkata...

Al fatihah untuk arwah bapa awak..be strong..Moga segala urusan dipermudahkan oleh Allah.

nuna berkata...

yg kad bawah skali tu cun.

lieyalatif berkata...

alahai ...sayu bace...in sha Allah...doa dan alfatihah penghubung antara yg hidup dan mati....byk2 kan sedekah alfatihah yeak dik...

btw ygmane satu pilihan hati...cantik2 kad semua kan skrang...time akak dolur2 simple jek ekekekeekek

She's DHHassan berkata...

Azhafizah : Amin, thanks dear

Nuna : second ur statement. cun sangat

Kak Lieya : In Sha Allah, thanks kak... yang no 1....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...